OBCHODNÍ PODMÍNKY

Obecné

Provozovatelem internetového obchodu je Nakladatelství Svojtka & Co., s. r. o., se sídlem Soběslavská 40, Praha 3, IČO: 64942155, DIČ: CZ64942155.

Otevírací doba je v pracovní dny od 9 - 17 hodin, ve středu od 9 - 18 hodin.

Zákazníkem je každý návštěvník, který učiní řádnou objednávku jedním z níže popsaných způsobů.

Takto doručená objednávka je prodávajícím považována za platný a závazný návrh kupní smlouvy, obsahuje-li všechny náležitosti vyžadované objednávkovým formulářem. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky prodávajícím, případně dodáním a převzetím objednaného zboží zákazníkem.

Prodávající může objednávku zrušit v případech, že se zboží již nevyrábí, je vyprodáno nebo se výrazným způsobem změnila jeho cena. V těchto případech je prodávající povinen zákazníka kontaktovat a dohodnout řešení.

Kupující může objednávku zrušit bez jakýchkoli sankcí v případě, že zboží nebylo dosud odesláno. V ostatních případech budeme nuceni požadovat úhradu prokazatelně vzniklých nákladů.

Možnosti objednání

 - v on-line knihkupectví:  bez  registrace nebo s registrací

nabízíme knihy s minimální slevou 20 % na celou produkci, nebo využijte dalších akčních slev. Na naší adrese
eshop.lonelyplanet.cz vyberte zboží do košíčku, vyplňte spojení na Vás a zvolte způsob dopravy a platby.

Zkontrolujte objednané tituly a adresu dodání. Po odeslání objednávky během několika minut obdržíte e-mail na adresu, kterou jste uvedli v objednávce, jako potvrzení Vaší objednávky.

 - poštou na adresu:

Nakladatelství Svojtka & Co., s. r. o.
Soběslavská 40
130 00 Praha 3

faxem nonstop na číslo 272 731 413
telefonicky na číslo 220 991 181
e-mailem na adresu info@lonelyplanet.cz

Nezapomeňte vždy uvést Vaši přesnou kontaktní adresu, případně dodací adresu, na kterou mají být knihy doručeny, pokud se liší, dále telefonní číslo, a e-mailovou adresu.

Promokód

Dostali jste promokód (slevový kupon) od našich partnerů?

S jeho použitím můžete získat slevu na celou produkci Lonely Planet. Stačí zadat název promokódu do políčka v objednávce a ceny v košíku se Vám z internetové slevy přepočítají na slevu promókódu.

Promokód můžete uplatnit při objednávce přes internet, tak při osobním odběru v nakladatelství. Slevy se nesčítají. Slevové promokódy nejsou použitelné v kombinaci s prodejními akcemi typu Black Friday, apod.

Dodací a platební podmínky

Objednávky zasílané přes Českou poštu vyřizujeme několikrát týdně, přes přepravce DPD a Uloženka každý den. Všechny však do vyprodání zásob. Při objednávce nad 1000 Kč neplatíte žádné přepravní poplatky. S vyjímkou velkých prodejních akcí typu Black Friday apod., tam je podmínkou dopravy zdarma výše objednávky nad 1500 Kč.

Vyberete-li si jako platební způsob dobírku, bude Vám zboží doručeno:

Českou poštou - balík do ruky - za přepravné 109,- Kč. Pošta doručí objednávku následující pracovní den po datu expedice. Pokud nebudete zastiženi doma, bude balíček uložen 7 dní na Vaší poště.

DPD (spěšnou službou) s přepravním poplatkem 119,- Kč. Zásilka bude doručena následující pracovní den po datu expedice.

- Uloženka s přepravním poplatkem 59,- Kč. Zásilka bude doručena následující pracovní den po datu expedice. 
    

Nově je také dostupná platba PayU, zákazník má možnost objednávku uhradit buď bankovním převodem nebo přes své internetové bankovnictví, na výběr je přeprava Česká pošta - balík do ruky, DPD a Uloženka. Zásilka bude doručena následující pracovní den po datu expedice.


Objednané tituly si můžete vyzvednout i osobně na adrese nakladatelství (viz výše), v pracovní dny od 9 - 17 hodin a ve středu do 18 hod.  Poplatek za osobní odběr je 29.- Kč.
Při osobním odběru Vám bude v momentě připravení Vaší objednávky odeslán informační email. Takovou to objednávku si můžete vyzvednout během dalších 5 pracovních dní. Platbu můžete provést hotově nebo kartou na místě. 20 % slevu, ale i další akční slevy, dostanete také při nákupu přímo u nás v nakladatelství na recepci, kde si knihy můžete také prohlédnout.

30% sleva platí také pro všechny držitele karty ISIC, ITIC a sleva 25% pro držitele karet CK Adventura, Hedvábná stezka při nákupu průvodců Lonely Planet při osobním odběru v nakladatelství a počítá se z běžné (maloobchodní) ceny uvedené v e-shopu.

Při nákupu akčního zboží se slevy nesčítají.


Slovensko
Objednávky s doručovací adresou na Slovensko posíláme přes Českou (Slovenskou) poštu několikrát týdně. Tyto objednávky musí být uhrazeny předem přes PayU (internetová bankovnictví, bankovní převod, platební karta). Expedice objednávky probíhá vždy až po připsání částky na náš účet.
Daňový doklad (faktura) bude vždy uvedena včetně DPH.

Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH. Ceny uvedené v nabídce garantujeme, a to do okamžiku odeslání objednávky. Nakladatelství si vyhrazuje právo odmítnout objednávku kupujícího, který v minulosti neodebral či řádně nezaplatil závazně objednané zboží.

Dodací a platební podmínky

Na veškeré zakoupené zboží poskytujeme záruku vrácení peněz bez udání důvodu, pokud zákazník zašle zboží zpět na adresu nakladatelství Svojtka & Co., Soběslavská 40, 130 00 Praha 3, ve lhůtě 14 kalendářních dnů ode dne doručení zboží. Zboží musí být zasláno pouze jako obyčejný balík, přepravní náklady hradí odesílatel (zákazník). Na zboží zaslané na dobírku nebude brán zřetel. Zboží musí být v bezvadném stavu, nepoškozeno, neporušeno, schopno další distribuce a nesmí být porušen případný ochranný obal. Vráceny budou peníze za objednané zboží, včetně poštovného, které jste za objednané zboží v objednávce zaplatili. 

Při vrácení jen části objednávky vracíme peníze pouze za zboží, za poštovné se peníze nevrací.

Reklamační podmínky

Vážení zákazníci, jsme rádi, že jste si objednali naši knihu. Naším cílem je Vaše co největší spokojenost, a proto si Vás dovolujeme upozornit na to, jak postupovat při zjištění případných vad.

Pokud jste nedopatřením obdrželi vadný výtisk nebo jiný než Vámi objednaný výtisk, máte právo na jeho výměnu. Vadné nebo jiné než objednané zboží zašlete zpět na adresu nakladatelství Svojtka, Soběslavská 40, 130 00 Praha 3, a to poštou (nikoli dobírkou).

Reklamaci můžete také vyřídit prostřednictvím e-mailu info@lonelyplanet.cz nebo telefonicky na čísle 220 991 181. Při každém kontaktu uvádějte své číslo objednávky. Reklamaci můžete také vyřídit osobně v nakladatelství Svojtka, Soběslavská 40, Praha 3. V tomto případě vezměte s sebou paragon či dodací list.

Při zjištění tiskové vady (netýká se námitek k obsahu knihy) se obraťte, prosím, na naše obchodní oddělení  
tel.: 220 991 181. Po telefonické dohodě a vrácení vadného výtisku zpět na naši adresu Vám bude kniha vyměněna. Pro urychlení reklamace označte, prosím, ve vrácené knize viditelně zjištěnou tiskovou vadu, přiložte svoji úplnou adresu, případně telefonická spojení. Reklamace bude vyřízena co nejrychleji, nejpozději do 14 dnů od obdržení vadné knihy. Reklamace tiskových defektů přijímáme nejpozději do šesti měsíců od převzetí publikace.

Neodpovídáme za vady způsobené poštou a za závady vzniklé po převzetí zásilky.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@lonelyplanet.cz.

Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .

Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.


Evidence tržeb EET
"V souladu s ustanovením § 37 odst. 1 zákona č. 112/2016 SB., o evidenci tržeb, platí, že tržby z činností zařazených v klasifikaci NACE pod kódem 58.11 (Vydávání knih, period. publikací, ost. vydavatelské činnosti) podléhají EET ode dne 1.3.2018. Tržby z velkoobchodu a maloobchodu (kód 46.49 a 47.61) podléhají EET již do 1.3.2017.

S ohledem na skutečnost, že dle vysvětlivek ke klasifikaci NACE vydaných Českým statistickým úřadem je charakteristickým rysem velkoobchodu a maloobchodu mj. též skutečnost, že se jedná o činnost spočívající v nákupu a dalším prodeji zboží bez jeho zpracování, se lze domnívat, že uvedená definice není v případě prodeje vlastních knih ze strany nakladatelství naplněna. V případě prodeje knih vydaných příslušným nakladatelstvím není přítomen prvek předchozího nákupu zboží.

Vzhledem ke shora uvedenému a k potvrzujícímu stanovisku finanční správy se proto lze domnívat, že prodej vlastních knih ze strany nakladatelství spadá pod kód NACE 58.11 a povinnost EET ohledně tržeb z prodeje vlastních knih ze strany nakladatelství tak vznikne až ve třetí fázi zavádění EET, tedy od 1.3.2018."

Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami, a že s nimi bez výhrad souhlasí.
Dále kupující stvrzuje, že bere na vědomí zpracování osobních údajů pro marketingové účely.


PODMÍNKY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ

I.

Základní ustanovení

Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Nakladatelství Svojtka & Co., s. r. o., se sídlem Soběslavská 40, Praha 3, IČO: 64942155, DIČ: CZ64942155 (dále jen: „správce“).

1.  Kontaktní údaje správce jsou

adresa:           Soběslavská 40, Praha 3, 130 00

email              info@lonelyplanet.cz

telefon:           220 991 181

2.  Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor.

3.  Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů. 

II.

Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

1.  Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.

2.  Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

III.

Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

1.  Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je 

  • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
  • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.  
2.  Účelem zpracování osobních údajů je
  • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro její vyřízení  (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
  • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit,
  • Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. 

IV.

Doba uchovávání údajů

1.  Správce uchovává osobní údaje 
  • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu) a po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 15 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
2.  Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže. 

V.

Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

1.  Příjemci osobních údajů jsou osoby
  • podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy, 
  • zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,
  • zajišťující marketingové služby.
2.  Správce má v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových služeb. 

VI.

Vaše práva

1.  Za podmínek stanovených v GDPR máte

  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR, 
  • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR. 
  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR. 
  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a 
  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR. 
  • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek. 

VII.

Podmínky zabezpečení osobních údajů

1.  Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.

2.  Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

VIII.

Závěrečná ustanovení

1.  Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

2.  S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

3.  Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.