Obchodní podmínky

Obecné

Provozovatelem internetového obchodu je nakladatelství Svojtka & Co., s. r. o., se sídlem Soběslavská 40, Praha 3, IČO: 64942155, DIČ: CZ64942155.

Otevírací doba je v pracovní dny od 9 - 17 hodin, ve středu od 9 - 18 hodin.

Zákazníkem je každý návštěvník, který učiní řádnou objednávku jedním z níže popsaných způsobů.

Takto doručená objednávka je prodávajícím považována za platný a závazný návrh kupní smlouvy, obsahuje-li všechny náležitosti vyžadované objednávkovým formulářem. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky prodávajícím, případně dodáním a převzetím objednaného zboží zákazníkem.

Prodávající může objednávku zrušit v případech, že se zboží již nevyrábí, je vyprodáno nebo se výrazným způsobem změnila jeho cena. V těchto případech je prodávající povinen zákazníka kontaktovat a dohodnout řešení.

Kupující může objednávku zrušit bez jakýchkoli sankcí v případě, že zboží nebylo dosud odesláno. V ostatních případech budeme nuceni požadovat úhradu prokazatelně vzniklých nákladů.

Možnosti objednání

 - v on-line knihkupectví:  bez  registrace nebo s registrací

nabízíme knihy s minimální slevou 25 % na celou produkci, nebo využijte dalších akčních slev. Na naší adrese
eshop.lonelyplanet.cz vyberte zboží do košíčku, vyplňte spojení na Vás a zvolte způsob dopravy a platby.

Zkontrolujte objednané tituly a adresu dodání. Po odeslání objednávky během několika minut obdržíte e-mail na adresu, kterou jste uvedli v objednávce, jako potvrzení Vaší objednávky.

 - poštou na adresu:

nakladatelství Svojtka & Co., s. r. o.
Soběslavská 40
130 00 Praha 3

faxem nonstop na číslo 272 731 413
telefonicky na číslo 220 991 181
e-mailem na adresu info@lonelyplanet.cz

Nezapomeňte vždy uvést Vaši přesnou kontaktní adresu, případně dodací adresu, na kterou mají být knihy doručeny, pokud se liší, dále telefonní číslo, a e-mailovou adresu.

Promokód

Dostali jste promokód (slevový kupon) od našich partnerů?

S jeho použitím můžete získat slevu na celou produkci Lonely Planet. Stačí zadat název promokódu do políčka v objednávce a ceny v košíku se Vám z internetové slevy přepočítají na slevu promókódu.

Promokód můžete uplatnit při objednávce přes internet, tak při osobním odběru v nakladatelství.

Dodací a platební podmínky

Objednávky zasílané přes Českou poštu vyřizujeme několikrát týdně, přes přepravce DPD každý den a zásilky do Poštomatu také každý den. Všechny však do vyprodání zásob. Při objednávce nad 1000 Kč neplatíte žádné přepravní poplatky.

Vyberete-li si jako platební způsob dobírku, bude Vám zboží doručeno:

Českou poštou - balík do ruky - za přepravné 109,- Kč. Pošta doručí objednávku následující pracovní den po datu expedice. Pokud nebudete zastiženi doma, bude balíček uložen 7 dní na Vaší poště.

DPD (spěšnou službou) s přepravním poplatkem 119,- Kč. Zásilka bude doručena následující pracovní den po datu expedice.         

Nově je také dostupná platba PayU, zákazník má možnost objednávku uhradit buď bankovním převodem nebo přes své internetové bankovnictví, na výběr je přeprava Česká pošta - balík do ruky. Zásilka bude doručena následující pracovní den po datu expedice.


Objednané tituly si můžete vyzvednout i osobně na adrese nakladatelství (viz výše), v pracovní dny od 9 - 17 hodin a ve středu do 18 hod.  Při osobním odběru Vám bude v momentě připravení Vaší objednávky odeslán informační email. Takovou to objednávku si můžete vyzvednout během dalších 5 pracovních dní. Platbu můžete provést hotově nebo kartou na místě. 25 % slevu, ale i další akční slevy, dostanete také při nákupu přímo u nás v nakladatelství na recepci, kde si knihy můžete také prohlédnout.

30% sleva platí také pro všechny držitele karty ISIC, ITIC a Adventura při nákupu průvodců Lonely Planet při osobním odběru v nakladatelství a počítá se z běžné (maloobchodní) ceny uvedené v e-shopu.

Při nákupu akčního zboží se slevy nesčítají.

Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH. Ceny uvedené v nabídce garantujeme, a to do okamžiku odeslání objednávky. Nakladatelství si vyhrazuje právo odmítnout objednávku kupujícího, který v minulosti neodebral či řádně nezaplatil závazně objednané zboží.

Vrácení peněz

Na veškeré zakoupené zboží poskytujeme záruku vrácení peněz bez udání důvodu, pokud zákazník zašle zboží zpět na adresu nakladatelství Svojtka & Co., Soběslavská 40, 130 00 Praha 3, ve lhůtě 14 kalendářních dnů ode dne doručení zboží. Zboží musí být zasláno pouze jako obyčejný balík, přepravní náklady hradí odesílatel (zákazník). Na zboží zaslané na dobírku nebude brán zřetel. Zboží musí být v bezvadném stavu, nepoškozeno, neporušeno, schopno další distribuce a nesmí být porušen případný ochranný obal. Vráceny budou peníze za objednané zboží, včetně poštovného, které jste za objednané zboží v objednávce zaplatili. 

Při vrácení jen části objednávky vracíme peníze pouze za zboží, za poštovné se peníze nevrací.

Reklamační podmínky

Vážení zákazníci, jsme rádi, že jste si objednali naši knihu. Naším cílem je Vaše co největší spokojenost, a proto si Vás dovolujeme upozornit na to, jak postupovat při zjištění případných vad.

Pokud jste nedopatřením obdrželi vadný výtisk nebo jiný než Vámi objednaný výtisk, máte právo na jeho výměnu. Vadné nebo jiné než objednané zboží zašlete zpět na adresu nakladatelství Svojtka, Soběslavská 40, 130 00 Praha 3, a to poštou (nikoli dobírkou).

Reklamaci můžete také vyřídit prostřednictvím e-mailu info@lonelyplanet.cz nebo telefonicky na čísle 220 991 181. Při každém kontaktu uvádějte své číslo objednávky. Reklamaci můžete také vyřídit osobně v nakladatelství Svojtka, Soběslavská 40, Praha 3. V tomto případě vezměte s sebou paragon či dodací list.

Při zjištění tiskové vady (netýká se námitek k obsahu knihy) se obraťte, prosím, na naše obchodní oddělení  
tel.: 220 991 181. Po telefonické dohodě a vrácení vadného výtisku zpět na naši adresu Vám bude kniha vyměněna. Pro urychlení reklamace označte, prosím, ve vrácené knize viditelně zjištěnou tiskovou vadu, přiložte svoji úplnou adresu, případně telefonická spojení. Reklamace bude vyřízena co nejrychleji, nejpozději do 14 dnů od obdržení vadné knihy. Reklamace tiskových defektů přijímáme nejpozději do šesti měsíců od převzetí publikace.

Neodpovídáme za vady způsobené poštou a za závady vzniklé po převzetí zásilky.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@lonelyplanet.cz.

Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .

Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.


Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito všeobecnými obchodními podmínkami a že s nimi bez výhrad souhlasí.