ACCOUNT MANAGER

HLEDÁME SYMPATICKÉHO PRACOVNÍKA DO OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ,

který se orientuje v číslech, skladovém hospodářství a zařizování dopravy.


Kdo jsme:

Především rodinná firma. Jsme jedno z největších českých a slovenských nakladatelství už přes dvacet let. Určitě od nás nějakou knihu doma máte. Vydáváme non-fiction literaturu, knihy pro děti a průvodce Lonely Planet v češtině a máme naši práci rádi.

Jaká je náplň práce:

Vaším hlavním úkolem bude dostat naše knihy k velkoodběratelům a následně s nimi komunikovat naše prodeje, které pak budete fakturovat. Naše knížky jsou samozřejmě skvělé, ale vy budete muset umět připravovat nabídky tak, aby naši zákazníci hned pochopili, že bez knih od Svojtka Co. to prostě nejde. Budete tedy se zákazníky komunikovat, spravovat komise a vést skladové hospodářství. Zároveň k Vaší práci bude patřit zařizování dopravy pro nové tituly do Čech.


Koho hledáme:

Hledáme hlavně hlavu otevřenou, která už zná knižní trh a to ne jen z pozice čtenáře. Rádi bychom, aby nově příchozí:

  • měl zkušenosti s vedením odběratelských komisí včetně fakturace,
  • znal logiku vedení skladového hospodářství,
  • měl angličtinu na komunikativní úrovni (B2),
  • dobře znal Microsoft Office – Excel a Word,
  • byl dobře organizačně a analyticky schopný.

 

Co nabízíme:

Stabilní pracovní místo s velkou zodpovědností

  • Plný pracovní úvazek a odpovídající finanční ohodnocení

  • Možnost home office po zkušební době podle domluvy

    Pracoviště s dobrou dostupností v centru Prahy
  • Práci v kolektivu rodinné firmy
  • Zaměstnanecké výhody:

             5 dnů dovolené navíc
             100 korunové stravenky
             Možnost nákupu celé produkce s 50% slevou

  • Komplexní zaškolení

Máte zájem? Tak nám prosím pošlete na adresu  svojtka@svojtka.cz motivační dopis a CV max. na A4 a my se Vám ozveme.

Budeme se těšit!