Obchodní podmínky
Obecné
Provozovatelem internetového obchodu je nakladatelství Svojtka & Co., s. r. o., se sídlem Soběslavská 2056/32, Praha 3, IČO: 64942155, DIČ: CZ64942155.
Kamenná prodejna:
Nakladatelství Svojtka & Co., s. r. o.
Soběslavská 40
130 00 Praha 3
Otevírací doba je v pracovní dny od 9 - 17 hodin.
Zákazníkem je každý návštěvník, který učiní řádnou objednávku jedním z níže popsaných způsobů.
Takto doručená objednávka je prodávajícím považována za platný a závazný návrh kupní smlouvy, obsahuje-li všechny náležitosti vyžadované objednávkovým formulářem. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky prodávajícím, případně dodáním a převzetím objednaného zboží zákazníkem.
Prodávající může objednávku zrušit v případech, že se zboží již nevyrábí, je vyprodáno nebo se výrazným způsobem změnila jeho cena. V těchto případech je prodávající povinen zákazníka kontaktovat a dohodnout řešení.
Kupující může objednávku zrušit bez jakýchkoli sankcí v případě, že zboží nebylo dosud odesláno. V ostatních případech budeme nuceni požadovat úhradu prokazatelně vzniklých nákladů.
Na našem E-shopu také poskytujeme přístup k hodnocení Zboží provedenému jinými spotřebiteli. Autenticitu takových recenzí zajišťujeme a kontrolujeme tím, že propojujeme hodnocení s konkrétními objednávkami, tudíž v interním systému u každého hodnocení vidíme i propojené ID objednávky, a tak jsme schopni ověřit a prokázat, že recenze pochází od reálného spotřebitele.
Možnosti objednání
- v on-line knihkupectví: bez registrace nebo s registrací
Na naší adrese eshop.lonelyplanet.cz vyberte zboží do košíku, vyplňte spojení na Vás a zvolte způsob dopravy a platby.
Zkontrolujte objednané tituly a adresu dodání. Po odeslání objednávky během několika minut obdržíte e-mail na adresu, kterou jste uvedli v objednávce, jako potvrzení Vaší objednávky.
- poštou na adresu:
Nakladatelství Svojtka & Co., s. r. o.
Soběslavská 40
130 00 Praha 3
- telefonicky na číslo +420 777 942 396
- e-mailem na adresu info@lonelyplanet.cz
Nezapomeňte vždy uvést Vaši přesnou kontaktní adresu, případně dodací adresu, na kterou mají být knihy doručeny, pokud se liší, dále telefonní číslo, a e-mailovou adresu.
UPOZORNĚNÍ! Velkou pozornost prosím věnujte poli „E-mail“. Na e-mailovou adresu, kterou zde zadáte, obdržíte potvrzení o odeslané objednávce. Pokud vám e-mail nepřijde do cca 1 minuty, prohlédněte si prosím také e-mailové složky Spam a Nevyžádanou poštu“. Automaticky generované e-maily se někdy přesouvají do těchto složek.
Promokód
Dostali jste promokód (slevový kupon) od našich partnerů?
Jeho využitím při nákupu můžete získat vyšší slevu. Stačí zadat název promokódu do políčka v objednávce a ceny v košíku se Vám přepočítají na výši slevy promokódu. Tyto slevy uplatňované daným promokódem se vždy počítají z prodejních cen zobrazených na e-shopu.
Tzn., nabízená prodejní cena uvedená na e-shopu se vám poníží o %, které promokód umožňuje.
Na publikace s větší slevou, než je výše slevy vašeho promokódu, nelze tento slevový kupon uplatnit. Slevy se nesčítají!
Poskytované slevy uplatňované daným promokódem se vždy počítají z prodejních cen zobrazených na e-shopu.
Dodací a platební podmínky
Objednávky zasílané přes Českou poštu vyřizujeme několikrát týdně, přes přepravce DPD každý den. Všechny však do vyprodání zásob. Při objednávce nad 1.500 Kč neplatíte žádné přepravní poplatky.
Vyberete-li si jako platební způsob na Dobírku — zpoplatněno navíc k přepravě částkou 30,- Kč, bude Vám zboží doručeno:
- DPD — kurýr — s přepravním poplatkem 99,- Kč. Zásilka bude doručena následující pracovní den po datu expedice.
-Balíkovna na adresu s přepravním poplatkem 139,- Kč. Balíkovna doručí objednávku následující pracovní den po datu expedice. Pokud nebudete zastiženi doma, bude balíček uložen 7 dní ve Vaší Balíkovně.
Je možná platba přes platební bránu COMGATE — bez dalších poplatků za platbu, zákazník má možnost objednávku uhradit buď Online platební kartou nebo přes své internetové bankovnictví, na výběr je přeprava
- DPD — výdejní místo — s přepravním poplatkem 79,-Kč. Zásilka bude doručena následující pracovní den po datu expedice (zásilka do 10 kg).
- DPD — kurýr — s přepravním poplatkem 99,- Kč. Zásilka bude doručena následující pracovní den po datu expedice.
- Balíkovna na adresu s přepravním poplatkem 109,- Kč. Balíkovna doručí objednávku následující pracovní den po datu expedice. Pokud nebudete zastiženi doma, bude balíček uložen 7 dní ve Vaší Balíkovně.
- Balíkovna s přepravním poplatkem 79,- Kč.
Online platby pro nás zajišťuje platební brána COMGATE. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.
Platba kartou
Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.
Platba bankovním převodem
Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.
Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.
Kontakty
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Objednané tituly si můžete vyzvednout i po dohodě osobně na adrese nakladatelství (viz výše), v pracovní dny od 9 - 17 hodin a ve středu do 18 hod. Platbu můžete provést hotově nebo kartou na místě.
10% sleva platí také pro všechny držitele karty ISIC, ITIC při nákupu průvodců Lonely Planet při osobním odběru v nakladatelství a počítá se z prodejní ceny uvedené v e-shopu.
Při nákupu akčního zboží se slevy nesčítají.
Slovensko
Objednávky s doručovací adresou na Slovensko musí být uhrazeny předem přes COMGATE — bez dalších poplatků za platbu (internetová bankovnictví, bankovní převod, platební karta). Expedice objednávky probíhá vždy až po připsání částky na náš účet. Daňový doklad (faktura) bude vždy uvedena včetně DPH. Doručení proběhne do 3 dnů od expedice.
Možnosti dopravy na Slovensko jsou:
- DPD — kurýr s přepravním poplatkem — zásilka do 1kg — 129,-Kč, zásilka nad 1kg do 3kg — 149,-Kč, zásilka nad 3kg do 10kg — 169,-Kč
Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH. Ceny uvedené v nabídce garantujeme, a to do okamžiku odeslání objednávky. Nakladatelství si vyhrazuje právo odmítnout objednávku kupujícího, který v minulosti neodebral či řádně nezaplatil závazně objednané zboží.
Online platby pro nás zajišťuje platební brána COMGATE. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.
Platba kartou
Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.
Platba bankovním převodem
Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.
Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.
Kontakty
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Vrácení peněz
K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi námi a vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, jejímž předmětem je několik kusů zboží nebo dodání několika částí zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části zboží. Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na naše adresy uvedené u našich identifikačních údajů). Pro odstoupení můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z naší strany: Formulář k odstoupení od smlouvy
Ani jako spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku.
Lhůta k odstoupení se považuje za zachovanou, pokud nám v jejím průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.
V případě odstoupení od Smlouvy jste povinní nám zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením zboží k nám. Vy máte naopak nárok na to, abychom Vám vrátili cenu za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, který jsme pro dodání zboží nabízeli.
V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet uvedený ve Formuláři k odstoupení od smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než zboží obdržíme, zboží nám prosím vracejte čisté, pokud možno včetně originálního obalu.
My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze zboží, případně vyprodání zboží), můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.
Reklamační podmínky
Vážení zákazníci, jsme rádi, že jste si objednali naši knihu. Naším cílem je Vaše co největší spokojenost, a proto si Vás dovolujeme upozornit na to, jak postupovat při zjištění případných vad.
Pokud jste nedopatřením obdrželi vadný výtisk, jiný titul, než jste si objednali, nebo Vám v zásilce chybí objednaný titul, máte právo na jeho výměnu či uplatnění reklamace. Stejně tak i při zjištění tiskové vady (netýká se námitek k obsahu knihy). V těchto případech nás prosím vždy informujte okamžitě po obdržení zásilky.
Reklamační protokol ke stažení: Reklamační protokol CZ
V okamžik odeslání zboží zaručujeme, že je zboží bez vad, zejména, že zboží:
- odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
- je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;
- je dodáno s ujednaným příslušenstvím
- odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Vám byly poskytnuty před uzavřením smlouvy.
Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
V případě, že bude mít zboží vadu, můžete nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na naše adresy uvedené u našich identifikačních údajů, případně osobně na adrese Soběslavská 40, 130 00 Praha 3. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z naší strany: Reklamační protokol CZ.
V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.
Má-li zboží vadu, máte následující právo:
- na odstranění vady dodáním nového zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části zboží nebo
- odstoupení od Smlouvy,
jestliže:
a) odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;
b) se vada projeví opakovaně,
c) je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo
d) je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.
Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada zboží nevýznamná.
V případě, že jste si vadu na zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.
Vadou zboží není opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového zboží, je Vaší povinností nám původní zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme my.
V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí zboží.
V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@lonelyplanet.cz.
Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .
Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
Může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.
Podmínky ochrany osobních údajů — GDPR jsou ke stažení ZDE.